free counters

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection


Darmowe fotoblogi
Blog > Komentarze do wpisu
Slon, niedzwiedz i trzy zyrafy...

…do tego pyton, kamaleon, dwie szynszyle, jez i stado jaszczurow! I to wszystko, plus dziesiecioro dzieci zmiescilo sie w naszym domu :) Musicie mi uwierzyc na slowo! No dobra, przyznam sie, ze duza zwierzyna zostala wykreslona z listy gosci juz na poczatku organizacji Rysiowej imprezy urodzinowej, natomiast pyton i reszta juz sie zalapali.

W tym roku urodziny Rysia obchodzilismy w domu, wspierani przez Alison – wlascicielke malego objazdowego zoo, ktora pojawila sie u nas z cala sterta klatek, pojemniczkow i ...workiem pelnym zywych swierszczy – na przekaske dla jaszczurek i gekonow, bo ci goscie jakos nie mieli ochoty na urodzinowy tort. Impreze rozpoczal przepiekny pyton, ktory w pierwszych minutach wzbudzil wsrod dzieciakow prawdziwa groze, jednak juz po kilku chwilach wiekszosc z nich nosila go na szyi w charakterze modnego naszyjnika. Co ciekawe, dziewczyny byly pod tym wzgledem o wiele odwazniejsze niz meska czesc gosci :)

Potem na salony wjechaly gekony, agamy brodate, jezyk afrykanski (slodki i wcale nie klujacy!), koszatniczka, dwie szynszyle i przeboj wieczoru – kameloen. Apogeum calej imprezy nastapilo pod sam jej koniec, kiedy to prawie wszystki zwierzaki byly poza swoimi klatkami za to na czyichs rekach, glowach badz ramionach a miedzy goscmi skakaly jakies zagubione przekaski-pasikoniki! Czesc zwierzyny rozbiegla sie po pokoju (ku mojemu lekkiemu przerazeniu, bo juz juz mialam wizje naszego kota polujacego na ktoregos z futrzastych gosci) i w tym samym momencie zaczeli sie schodzic rodzice po odbior swoich dzieci :)

Ale przezylismy! Ba, nawet swietnie sie bawilismy i duzo nauczylismy!!! ;) Nigdy wczesniej nie przypuszczalabym, ze skora weza jest tak aksamitnie gladka a malenki kameleon, poadzony na Zuzinej koszuli w kratke moze tak szybko zaczac produkowac paseczki na swoim zielonym grzbiecie.

O kameleonie nie moze tez przestac mowic Rysiek, ktory calkowicie na jego punkcie oszalal. A my...wlasnie zaczelismy planowac gdzie by tutaj umiescic w domu kameleonowe wiwarium ;)

poniedziałek, 26 listopada 2012, agodicer09

Polecane wpisy

Komentarze
mama_pietruszki
2012/11/26 21:37:30
Oj już widzę jak Zochacz by się bała :(. U nas to jednak musimy jeszcze ze 3 lata poczekać na takie atrakcje.
-
mama_zochulka
2012/12/01 06:42:27
U Was zawsze niecodziennie :) co to będzie za rok?
Skąd Wam przychodzą do głowy takie fajne pomysły?? :)

Rysiowi spełnienia marzeń i kameleona własnego!!!
Pozdrawiam serdecznie!!!
-
2012/12/06 16:12:31
Spóźnione życzenia dla Syna i gratulacje dla rodziców za kreatywność!!!
-
2012/12/30 00:27:33
Aleee musialy byc wrazenia!!!! Zazdroszcze pomyslu!